poniedziałek, 18 grudnia 2017

czas szykowania prezentów :)




Pierwszy woreczek z haftem filiżanki z lawendą,

Uwielbiam szykować prezenty. Woreczek z haftem filiżanki z lawendą został przygotowany na wymianę dla Ani. Na blogu był już taki haft, lecz teraz chciałam zrobić to w innej, bardziej wyrazistej kolorystyce.


Haft wykonałam na białym lnie, kolory dobierałam sama. Dodałam napis jak widać nie jest idealnie po środku, ale i tak jestem z tej pracy całkiem zadowolona. Przyznam się Wam iż jestem bardzo zadowolona z szycia woreczka, wyszedł bardzo ładnie. Chyba już z moją maszyną się polubiłyśmy :)



W między czasie, powstała bransoletka z torebeczką w kolorystyce turkusowo - różowej. Takie zestawieni kolorów jak widzicie dało bardzo ciekawy efekt. Zrobiłam też kolczyki do kompletu z perełek ecru. Długo się zastanawiam, jak wykonać kolczyki z tym samym wzorem i w końcu zrobiłam je na bazie 2 linek jubilerskich, gdzie po zgięciu linek, po przełożeniu kuleczki z dwóch linek robią się 4 linki. A oto i efekt eksperymentu z kolczykami :)



Tak prezentuje się komplet z perełkami ecru.


Rozdawanie prezentów z okazji 7 urodzin bloga już zakończone. Do Justynki i Marzenki poleciały oto takie dwie paczuszki. Poza obiecanymi haftami i biżuterią, dziewczyny otrzymały gadżety do haftowania, czyli kanwę, wstążkę, guziki, igły, breloczki i inne małe drobiazgi.



Dla rodziny i przyjaciół przygotowała piernikowe upominki. Jak widać, niektóre pierniczki są z okienkiem. Tą wersję wykonałam w tym roku po raz pierwszy. Okienka są wykonane z pokruszonych landrynek. Trochę było przy tym pracy, ale też miałam dużo radości, zwłaszcza przy lukrowaniu i pakowaniu pierniczków :)


Na  koniec jeszcze pokażę jakie ozdoby robiłam z synkiem.
Najpierw zrobiliśmy masę solną i wycięliśmy foremkami kształty.
Po wyschnięciu masy solnej pomalowaliśmy farbami zawieszki.
Na koniec dodaliśmy kontury czarnym mazakiem.
Na choince zawisły więc nowe ozdoby z masy solnej oraz pierniczki.

Tak prezentują się moje ostatnie przedświąteczne prace.
Kończę na dziś i życzę Wam dużo radości przy szykowaniu prezentów :D

4 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ten woreczek z haftem :-) A od patrzenia na piernikowe słodkości aż zrobiłam się głodna :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, na białym tle wygląda ciekawiej. Bardzo udany woreczek i śliczna biżuteria.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest prześliczny :D Biżuteria pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, Promyczku, Spalona Artystko - dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń