poniedziałek, 1 maja 2017

hafty z ziołami


Zgłosiłam się na wymiankę o tematyce "Matka Natura", na którą wyhaftowałam dla Joanny zioła z nowego upatrzonego wzoru. Haft wykonany na szarozielonej tkaninie Lugana 25 ct, w delikatnych kolorach muliny. Moim pomysłem było dodanie na hafcie delikatnych napisów, które dopiero z bliska można przeczytać.



Na wymianę wykonałam też broszkę z haftem gałązki lawendy, na tym samym materiale co co haft ziół. Tu miałam gotowy wzór, który na własne potrzeby zmodyfikowałam i o to efekt końcowy.


Jak przebiegła cała wymianka, pokaże w następnym poście.
Pozdrawiam i do następnego razu :)

8 komentarzy:

  1. ja być happy ! piękne hafciki Joasiu :)
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatne ziółka, fajnie się prezentują :) Lawendowa broszka - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu do ja dziękuje za piękne Decu ;)
    Aniu i agniesiu dziękuje za miłe słowa odnośnie haftu - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafty, a już ta broszka to dopiero śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Czarna dama, karolina, anua :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń