sobota, 23 stycznia 2016

prezenty od Uli - wymianka


Dla Uli z bloga Kluskow- kolorowe, niteczkowo i tyle przygotowałam broszkę z haftowanym kwiatkiem w oprawie. Przy okazji powstała broszka z elementów metalowych z wróżką. Zrobiłam też kolczyki w niebieskim kolorze z drobnych koralików oraz dodałam brązowe  kolczyki oplecione drutem. Poza prezentami zrobionymi własnoręcznie wymieniłam się z Ulą wzorami haftu krzyżykowego, były też słodkości i przydasie.


Prezenty dla Uli


Troch trudne do wykonania, ale udało się oprawić kryształki 8 mm. Poz kolczykami dla Uli powstały też kolczyki w kształcie dużych kwiatków w kolorze różowym :) również z kryształkami.





A od Uli dostałam piękny przepiśnik i magnesy na lodówkę :) Jestem naprawdę zachwycona, a przepiśnik jak widać już zapełniam przepisami. Od jakiegoś czasu zbieram magnesy i takich zwierzaczków haftowanych jeszcze nie miałam. Kto chętny zobaczyć pracę Uli zapraszam na jej blog.




Teraz zajmuję się już haftem z kawą, a w przerwach trochę przerabiam biżuterię.
Kogo interesuje wymianki ze mną zapraszam, jestem otwarta na każdą propozycję ;)
Kończę na dziś i życzę miłego weekendu, pa pa

6 komentarzy:

  1. To była bardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymiankę sobie sprawiłyście : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulu też uważam wymianę za udaną :) pozdrowienia dla ciebie, Sylwii i Joasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki zawsze cieszą,prezenty są super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadwigo ta wymiana była udana, ale czasem otrzyma się coś nietrafionego - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń