poniedziałek, 1 czerwca 2015

Candy oraz kolejne kolczyki i bransoletki




Ostatnio mam mały kryzys w haftowaniu róż, więc powstaję dla odmiany biżuteria. Powyżej trzy pary kolczyków oplecione kolorowymi miedzianymi drucikami. Przed nami Lato, a wiec powstają kolczyki coraz bardziej kolorowe ;)

Poza kolczykami powstały też komplety bransoletek z zawieszkami. Pierwszy komplet w kolorach złotym, białym ze srebrnymi dodatkami. Drugi komplet w letnich pastelowych kolorach z zawieszkami leśnych zwierząt. Dla ciekawych dodam iż koraliki w drugim komplecie nazywają się Fire Polish. Wystarczy kupić koraliki, nawlec na gumkę sylikonową, dodać zawieszki i gotowe - polecam spróbować :)



Na koniec Candy koralikowe :) dwie pierwsze chętne osoby dostaną paczuszki z koralikami. Wszystkie szczegóły rozdawnictwa znajdziecie o tu:


Czekam na zgłoszenia w komentarzu.


Po kilku dniach ciągłego haftowanie róż trochę odpoczywam. Ale nie długo znów zacznę i wtedy pokażę co już wyhaftowałam. Próbowałam też zrobić transfer nitro na tkaninie ale niestety nie wyszło tak jak chciałam, więc jak wpadnę na pomysł jak to poprawić to pokaże jak mi to wyszło.

Na dziś kończę, pora na porządki a potem dalej do haftowania :) pozdrawiam i życzę miłego dnia, pa pa.

4 komentarze:

  1. a ja ostatnio się obijam ... ani za mną ani przede mną ... hihi
    pozdrawiam Joasiu
    koraliki by się przydały...
    no to zapisuję się jako pierwsza, może tym samym dam przykład innym ( banerka wkleję później )

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu mam już 2 zgłoszenie pod zakładka strony Candy koralikowe :( więc może następnym razem. Obiecuje od czasu do czasu robić takie Candy z przydasiami - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię nosić biżu, a pracę zostawiam innym:-) pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam też Cię Basiu :) dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń