niedziela, 4 stycznia 2015

Podsumowanie 2014r. :) plany na 2015r.

Witam Was serdecznie w nowym 2015r. Czas na krótkie podsumowanie. Mój blog w grudniu skończył już 4 lata. ( :) hura )Napisane zostały 215 postów, z czego jestem bardzo dumna. Obserwatorów czyli Was też cięgle przybywa, co mnie bardzo cieszy. W nowym roku planuje zrealizować kilka wzorów, a oto niektóre z nich. Być może lista moich małych planów się zwiększy lub zmniejszy, jednak teraz prezentuje moje małe marzenia.


Biorę udział we wspólnym haftowaniu :) Wzór idealny do dekoracji kuchni. Ponad 30 osób zapisało się do wspólnego haftowania. Kto chętny do wspólnego haftowania zapraszamy :) Wzór chciałabym zacząć pod koniec stycznia. Czas realizacji rok.


W trakcie realizacji już jest wzór z herbatką. Myślę że skończę go w ciągu tego tygodnia. Wzór również będzie ozdobą mojej kuczni :) W tym wzorze zmieniłam tło na beżowe.


Do kompletu chciałabym wyhaftować również wzór z kawą :)Wzór chciałbym wyhaftować jednak na popielatym tle, a może brązowym ?  Jeszcze się zastanawiam jakie tło tu wybrać.


Jedno z wyzwań w tym roku będzie zmierzenie się z haftem wstążeczkowym. Mam nadzieje że uda mi się te małe marzenie zrealizować. 
Może niektórzy w Was pamiętają moją torbę z haftem z Madam Butterfly. Tym razem jeśli czasu starczy chciałbym wyhaftować wzór z serduszkiem i wykorzystać go do uszycia torby :) 

A teraz moi kochani z okazji 4 lecia blogowania planuje dla Was mała niespodziankę :) Wkrótce zatem ogłoszę candy. Na dziś zatem kończę. Oby czasu i chęci starczyło na moje plany. Bo z planowanie to jak wiadomo bywa różnie. Plany jednak sprecyzowane i może to pomoże, aby się ziściły.

A co do planów na życie to obiecałam sobie aby zadbać trochę bardziej też o swoje zdrowie. Zatem więcej też robić rzeczy dla siebie, nie tylko dla innych :) Moja rodzina jest ważna jednak, im bardziej będę się czuła dobrze, tym lepiej to na ich samopoczucie wpłynie. Tak więc dla zdrowia - sport ( basen i rower)  i kontrolne badania ( dentysta, ginekolog itp.) samopoczucie ( hobby i relaks ) i poprawa wizerunku ( nowa garderoba i fryzura).

Byłaby zapomniała :) kilka moich spełnionych marzeń z roku 2014 :) z tych prac jestem bardzo dumna.
             
              
                                             
                         
            
 

     


  

 

  



                        Pozdrawiam i do następnego spotkania. Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Życzę realizacji wszystkich planów, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samosia dziękuje za życzenia, też życzę spełnienia marzeń, może nie wszystkich ale choć kilku :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne plany i podsumowanie roku. Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 i niech się wszystkie marzenia spełnią.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Eliza Art dziękuje - oby się choć niektóre spełniły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace,bransoletka z drzewkiem cudna;)
    Życzę spełnienia twórczych planów jak i planów na życie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nati :) dziękuje, życzę również spełnienia marzeń- przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace stworzyłaś, a i w salu herbs będziemy razem uczestniczyć. Już 4 latka, jak to zleciało. Człowiek nawet nie zauważa jak ten czas szybko leci. azdroszczę ci basenu :) ,mi też by się przydało trochę gimnastyki. Chyba zacznę biegać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdusia, cieszę się że wspólnie będziemy haftować herbs :) Mam nadzieje że sił i motywacji starczy do realizacji moich planów :) Trzymam kciuki aby tobie też motywacji starczyło do rezalizacji twoich, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń