piątek, 16 sierpnia 2013

Prywatna wymianka





Dziś już wiem, że paczuszka dla Sylwii dotarła, więc mogę wam pokazać co dla niej przygotowałam. Sylwii podobała się serwetka z makami, miałam wszystkie kolorki muliny, więc zrobiłam dla niej właśnie tą serwetkę, z tą różnicą że wyhaftowany wzór jest na żółtej kanwie. Dodatkowo Sylwia prosiła o bransoletkę na gumce, więc zrobiłam dwie z zawieszkami, bo takie są teraz bardzo modne. Do paczuszki dodałam trochę przydasi i coś słodkiego. Czekam teraz już na swoją paczkę, jestem bardzo ciekawa co w niej znajdę.

Bardzo lubię wzmianki, ale do tych grupowych ogłaszanych przez blogowiczki najczęściej tematycznych trochę się zraziłam, więc nie biorę już w nich udziału. Nieraz nie byłam do końca zadowolona z prezentów przygotowanych na szybko. Teraz wymieniam się tylko z osobami które dobrze znam z blogów i wiem że mogę im ufać. Wszystkich chętnych do zgłaszania się na prywatną wymianę zapraszam, będzie mi niezmiernie miło coś dla Was przygotować w czym się specjalizuję.

A oto co wysłałam w paczce dla Sylwii.
Na koniec chciałam Wam pokazać jak pięknie w wystrój wpasowały się serducha które ostatnio wygrałam. Mam u siebie półeczkę z przeróżnymi skarbami, większość pochodzi od innych blogowiczek. Uwielbiam ją przystrajać choć miejsca już na niej bardzo mało to serduszka jeszcze się zmieściły.

W przyszłym tygodniu szykuje się do testu kończącego mój 3 miesięczny etap nauki z angielskiego, więc skupie się bardziej na tym. Mam nadzieje że mi się uda zdać test w pierwszym podejściu. W kolejnym poście pochwalę się Wam co otrzymałam od Sylwii, a teraz kończę;  pozdrawiam każdego odwiedzającego mój blog :)

 Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Docia/ Miło mi to czytać Dociu dziękuje i pozdrawiam :)
Sylwia:)/ Mi też bardzo się podobają świeczki w muszelkach, dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam.
Jak dojdzie do mnie paczuszka to dam Ci znać.

 Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.




2 komentarze:

  1. stworzyłaś piękny kącik blogowiczek...
    serwetka naprawdę jest ładna !
    miłej soboty Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności mi przysłałaś. Jeszcze raz bardzo za nie dziękuję, są naprawdę cudowne. Ja paczuszkę wysłałam 13.08 niebawem powinna dojść, mam nadzieję, że wszystko się spodoba : ) : ) : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń