niedziela, 4 listopada 2012

Bardzo długi naszyjnik

Tym razem chciałam wykorzystać materiały, kóre zostały z innych prac i tak powstał "Bardzo długi naszyjnik". Wkorzystanie w nim były krążki bambusowe jako przekładki, koraliki szkalne oraz koraliki drewniane, w środku piękny kamień w kształcie cygara ( nazwy niestety nieznam). Pierwsza cześć naszyjnika jest na lince, potem jest przekładka zrobiona na haczyku na który nałożyłam mnóstwo kółeczek metalowych o średnicy 5mm, na końcu jest sznurek woskowany. Jak zwykle zanim zaczełam pracę myślałam o krótkim naszyjniku, pomysł w trakcie się zmieniał i tak mamy taki oto długi naszyjnik. Jak widzicie wykorzystuje trochę wolnego na moje hobby, lecz nie tylko biżuteria powstaje, robie też specjalne opakowanie na prezenty, ale to już wam pokaże następnym razem, pozdrawiam i życzę miłego weekendu. 


Bardzo długi naszyjnik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz