wtorek, 22 grudnia 2020

w oczekiwaniu na święta


W oczekiwaniu na święta, od początku grudnia jestem pochłonięta robieniem gwiazdeczek na szydełku. Bardzo mi się spodobała zabawa na instagramię, gdzie codziennie był nowy wzór do zrealizowania na szydełku lub drutach. Skupiłam się na gwiazdkach na szydełku. Co prawda jeszcze nie koniec zabawy, jednak u mnie już choinka cała w gwiazdkach, zapakowane gwiazdki na prezent, kordonek się wykończył, więc już odpuszcza te ostatnie dni zabawy. Tak, prezentuję się zestaw wszystkich wzorów, które wykonałam w ramach zabawy #świętazgosiąijulią. A jeśli chcecie się uczyć, albo działać na szydełku lub też na drutach -polecam zajrzeć do dziewczyn. Robią świetne filmiki i schematy dla początkujących => @juleczkowani i @dreamingyarn. Jak widać nie wszystkie gwiazdki wyszły idealnie, jednak dla mnie to jest duży postęp. Ciągnie mnie do dalszego próbowania nowych, trudniejszych wzorów :D


Okazało się, że mam spory zapasy metalowych opraw do medalionów. W między czasie, powstał medalion z ptaszkiem na gałęzi w wersji zimowej. Przypomniałam sobie jak w ogóle oprawiam medalion. Wyszło myślę całkiem fajnie. Żałuję tylko, że nie mogłam wykonać lepszych zdjęć. W planach kolejne maleństwa do przygotowania, jak tylko wyszukam idealnie małego wzoru do haftu. Sporadycznie powtarzam moje wzory do medalionów. Lubię szukać nowych wzorów, aby nie było monotonnie.
Mój medalion zgłaszam na wyzwanie grudniowe o TU.
Tematem zabawy jest -śnieg.




Podsumowując - trochę haftowałam świątecznych i zimowych haftów. Były dwie zakładki, dwa woreczki z haftem i medalion. Większość czasu wykonywałam gwiazdki, często po 3, 4 sztuki jednego wzoru. Gwiazdeczki w tym roku wysyłałam również w liście wraz ze świąteczną karteczką. Taka mała niespodzianka dla najbliższych.

Dziś i jutro zajmuję się już tylko sprzątaniem i szykowaniem ostatnich świątecznych potraw. W zeszłym tygodniu piekłam pierniczki. U w tym roku zrobiłam pierniczki nadziewane dżemem. Od razu mówię, to nie jest łatwy przepis. Aby tych pierniczków starczyło na święta to jeszcze dorobiłam dwie blachy. Moje chłopaki do straszne łasuchy. Jutro robię ostatnie słodkości, czyli ciasta. 
 
Tyle się działo u mnie w grudniu. Pozdrawiam i do następnego spotkania :D

5 komentarzy:

  1. Twoje grudniowe poczynania iście świąteczne, jak na grudzień przystało. Medalion uroczy! Ja w tym roku wyjątkowym próżniactwem się wykazałam, Śnieżynki żadnej :-( Ale za to firanka szydełkowa zawisła na Święta w oknie Przyjaciół, co cieszy mnie ogromnie. Może w Święta jakieś gwiazdeczki machnę ;-)
    Radosnego świętowania Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i też życzę cudownych świąt. Mnie ostatnio ciągle do szydełka ciągnie 😉

      Usuń
  2. Piękny zestaw gwiazdek powstał. Dziękuję za tą, która do mnie dotarła. Mieni się ślicznie nie tylko w blasku lampek 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że niespodzianka się udała, wesołych Asiu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, zimowy medalion. Uwielbiam tak pomysłowo zagospodarowane hafty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń