niedziela, 6 września 2020

co powstało na urlopie :D


Bardzo przyjemnie się haftowało w ogródku na słoneczku. Pogoda była różna. Na opalanie raczej szans nie było. Haft kotka powstał w tempie błyskawicznym. Starczyło również czasu na zakładkę z makiem. Kotka haftowałam z mulin proponowanych we wzorze. Starałam tu nic nie zmieniać. Na kanwie już trzy zwierzaki. Kolejna powstanie sówka. 


Oto proponowane wzory ( wrzesień/ październik).  
Opis sal-u hafciarskiego znajdziecie TU.


Nie wiem jeszcze na który ze wzorów się zdecyduje.
Oba są cudne, świetnie mi uzupełnią luki na materiale.


Zakładki bardzo lubię robić. Staram się wybierać mało pracochłonne wzory bez tła. Najbardziej lubię tworzyć zakładki z kwiatami. Tym razem wybrałam haft z makiem. Haft przyklejam na arkusz pianki. Tu jest len biały, przyklejony na zieloną piankę, która w połączeniu dają kolor tła pastelowej zieleni. Materiał przyklejam na klej MAGIC. Dla pewności, aby zakładka była trwała, obszywam boki, dodaje też ozdobną zawieszkę z pomponami robionymi ręcznie. Taki jest mój patent na zakładki z haftem. 



Tyle u mnie powstało pod koniec sierpnia.
Daję sobie chwilę na oddech i zabieram się za kolejny haft 
oraz kończę moje szydełkowe dzieło ( poszewkę na podusie).

Pozdrawia i do następnego spotkania - :D pa

15 komentarzy:

  1. Pracowite twoje rączki :-)
    Fajne zwierzaki i zakładka z makiem. I mój maczek wskoczył na zakłądkę, a zapomniałam pokazać go w oprawie :-)
    Ciekawa jestem, którą sówkę wybierzesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa. Jestem ciekawa jak twoje nowe hafty wyszły, wiec zaraz śmigam do Ciebie na stronkę. Co do sówki to nadal się zastanawiam co mi będzie bardziej pasować :D pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ojej, jakie prześliczne <3 a najładniejszy jest lisek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wzory z sal-u są piękne, będzie coś ładnego, albo obrazek lub też podusia ze wstawką :) pozdrwiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, uwielbiam te może zakładki, polecam wiec wykonanie na piance. Świetnie mi się to sprawdza. Pozdrawiam Asiu :)

      Usuń
  4. Fajne hafciki i te sówki też zapowiadają się świetnie:-)
    Zakładka jest bardzo ładna. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) miło mi że to rękodzielnicy piszą takie miłe rzeczy. :D pozdrawiam Karolino.

      Usuń
  5. Owocny urlop miałaś w tym roku 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, czekałam na chwilę kiedy spokojnie odpocznę przy haftowaniu, taki relaks przy rękodziele :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. o jaki twórczy i pracowity ten urlop był:) bardzo dziękujemy za udział w salu. Też uwielbiam zakładki z haftem, a ta jest jeszcze z moim ulubionym makiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie odpuszczam i dalej haftuje wzory z sal-u. Zakładki uwielbiam robić i wykańczać ich każdy element - pozdrawiam.

      Usuń
  7. Urocze te zwierzaki z salu:)) Ja wybrałam dwie sówki, jestem ciekawa jak Ty wykorzystasz swoje hafty:) Zakładka urocza, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem blisko aby zacząć sówkę z kokardką bo uwielbiam fiolet. Muszę tylko zobaczyć jak stoję z mulinami czy wszystko dobiorę z moich zapasów. Pozdrawiam Tino :D

      Usuń
  8. Śliczne hafty powstały :) dziękuję za udział w salu z Marią Bravko :)

    OdpowiedzUsuń