czwartek, 11 grudnia 2014

prezenty na mikołajki :)


Dziś Mikołajki, a więc czas na drobne upominki.  Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z upominkami od Akrimeks, która była moja parą w wymiance świątecznej. Uwielbiam przygotowywać prezenty i przygotowanie paczuszki dla Akrimeks sprawiało mi duża przyjemność. Paczuszka była ślicznie zapakowana, znalazłam w niej wymarzonych stroik, choineczkę i inne miłe drobiazgi :) 






Dla Akrimeks  przygotowała perłowy komplecik biżuterii i breloczek z haftem kwiatków, do tego paczuszkę różnych koralików i kamieni i małe słodkości, do dekoracji świeczki zapachowe ze świecznikiem :) 









A jak już mikołajki to powoli zbliża się czas przygotowań przedświątecznych. Uwielbiam ten czas, a zwłaszcza pieczenie pierniczków, które jak zwykle na choince długo nie powiszą :) Synek też jest w robienie pierniczków mocno zaangażowany :) A może w tym roku uda mi się zrobić piernikową chatkę. Prób było już kilka, ale ściany nie chcą się nigdy trzymać no i zostaje zwykle zjedzona jako ciasteczka piernikowe. Zabieram się zatem do poszukiwań prezentów.

Na dziś tyle nowego u mnie. A co u Was słychać na blogach, zaraz będę sprawdzać :) 
Pozdrawiam i do następnego razu.

2 komentarze:

  1. przepiękne prezenty Joasiu wszystkie no i te twoje perłowe bizuterie są jak zwykle cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za odwiedziny i miłe słowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń