niedziela, 14 lipca 2013

Pudełka z serwetką oraz mały konkurs







Pamiętacie serię serwetek z haftowanymi kwiatami? Serwetki postanowiłam wykorzystać do zrobienia pudełek. Poprzednio zrobione zostało pudełko z makami w filiżance. Teraz powstały pudełka z fiołkami w koszu i pudełko tulipanów w konewce. Powyżej na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentują się pudełeczka. Osobiście uważam, że jest to fajne opakowanie na różne drobiazgi lub biżuterię. Pudełka już znalazły swoje właścicielki. Dla siebie zostawiłam pudełko z makami, pozostałe dwa zostaną podarowane na urodzinowe prezent dla moich dwóch sióstr. 

A teraz zabrałam się do haftowanie kolejnego projektu. Jak sami widzicie ostatnio wykorzystuje wyhaftowane obrazki do celów praktycznych. Były pudełka, serwetki, a tym razem postanowiłam wyhaftować wzór, który naszyję na torbę bawełnianą, Chciałabym w ten sposób stworzyć dla siebie naprawdę fajną letnią torbę. Poniżej prezentuje kawałeczek już wyhaftowanego wzoru. Tło jest koloru ecru, a nitka jak witać turkusowa. Kolor turkusowy bardzo ostatnio mi się podoba, więc nie było innego wyjścia jak zrobić haft w tym kolorze.


Konkurs- jaki to wzór?/ Dla piewszej poprawnej odpowiedzi nagroda.


Może ktoś z Was już kojarzy co to jest za wzór? Dla osoby która zgadnie pierwsza i poda nazwę wzoru wyślę mały upominek. Zapraszam więc Was do zabawy i zaprasza do podglądania postępów w haftowaniu, obiecuję co jakiś czas pokazywać postępy w pracy nad haftem.


Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

sylwia:)/ Witaj Sylwia, już widziałam rameczkę na twoim blogu, bardzo fajnie wyszła, na grubych patyczkach też fajnie to wygląda. Gorąco pozdrawiam i bardzo mi miło że możemy w komentarzach  ze sobą popisać. Miło mieć taką blogową koleżankę. Przy okazji jestem wielką fanką twoich notesików, więc może chciałbyś wziąć udział np. w prywatnej wymiance? Napisz co o tym sądzisz.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje

6 komentarzy:

  1. Pudełeczka bardzo fajnie wyszły.
    O ile się nie mylę to haft krzyżykowy.
    Miłego dnia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko z makamiwidziałabym chętnie w swojej kuchni, gdzie będzie bardzo makowo "0) Same piękne prace stworzyłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te Twoje pudełeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, teraz tylko przysiądź nad tym haftem, żeby zdążyć z torbą do końca wakacji :)
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje haftowanki , świetnie je wykorzystałaś ,powstały śliczne ozdobne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń